​Har du en booking hos DFDS kan du se den under aktive bestillinger på min side

Om du har gjort en bestilling hos DFDS, vil du se den under aktive bestillinger når du logger inn. På min side kan du få en oversikt over dine bestillinger samt gjøre enkelte endringer selv.

MERK: Har du bestilt gjennom vårt kundesenter, kan du legge inn e-post adressen din (klikk på "Til din bestilling" under) og klikke på "glemt passord". Du vil få en e-post der du kan velge passord som du etterpå bruker til å logge inn.

På min side kan du:

Endre på din bestilling
  • Se eller endre på bestillingen din
  • Legge til måltider, buss, billetter etc.
  • Endre på person- og kjøretøysopplysninger
  • Printe ut bekreftelsen
  • Fordele passasjerer i riktig lugar
  • Avbestille reisen

MERK: Har du kjøpt en bestilling via telefon, er det dessverre ikke mulig å se dine aktive bookinger online. Har du spørsmål, eller ønsker å gjøre endringer til bestilling gjort via telefon, vennligst ring vårt Kundesenter på +47 21 62 10 00, eller send en e-post til kundeservice@dfds.com